آشپزی و تغذیه

ناگت گیاهی | طرز تهیه ناگت گیاهی | دستور پخت ناگت گیاهی


ناگت یکی از معروف ترین فست فودها است و مواد اولیه آنها مرغ ، گوشت ، میگو یا سبزیجات است.

جرم جامد

ناگت های گیاهی نوعی توده جامد است ، برخلاف ناخن مرغ بدون گوشت ، می توانید آن را تهیه کنید. این ماده غذایی مقرون به صرفه است ، هم برای گیاهخواران مناسب است و هم کالری بسیار کمی دارد. این ماده غذایی مناسب افرادی است که رژیم دارند و گیاه خوار هستند و از خوردن گوشت حیوانات پرهیز می کنند و سعی می کنند کمترین آسیب را به محیط زیست و چرخه آن وارد کنند. این توده جامد را می توان با تخم مرغ یا بدون آن تهیه کرد. امروز در Delta Nugget به شما می آموزیم که چگونه با ما بمانید.

مواد لازم برای تهیه ناگت سبزیجات

  • سیب زمینی پخته 300 گرم
  • فلفل دلمه ای دو سوم مقدار
  • هویج در یک سوم خرد شده
  • یک پیاز
  • نصف فنجان آرد ذرت
  • آرد سوخاری یا آرد سوخاری سه چهارم فنجان
  • نصف فنجان آب
  • نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه در صورت نیاز

چگونه یک ناگت گیاهی خوشمزه درست کنیم

مرحله اول

ابتدا سیب زمینی ها را خوب بشویید و داخل قابلمه بریزید ، روی آنها آب بریزید و بگذارید بپزد. فلفل را به قطعات کوچک یا رنده شده برش دهید. کدو تنبل را پوست گرفته و رنده کرده و به صورت مکعب های کوچک برش دهید.

مرحله دوم

پیازها را پوست بگیرید ، ریز خرد کنید و در ماهیتابه با کمی روغن تفت دهید. وقتی پیاز سبک شد ، هویج و فلفل را اضافه کرده و تفت دهید تا سبزیجات کمی نرم شوند. در آخر نمک ، فلفل سیاه و کمی زردچوبه را اضافه کرده و از روی حرارت بردارید.

سطح سوم

کدو تنبل را پوست گرفته و رنده کرده و آب آن را بگیرید. سپس سبزیجاتی را که در مرحله قبل کباب شده اند اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا پخته شوند. آرد سوخاری را در یک کاسه بریزید و مخلوط آرد ذرت ، آب و کمی ادویه را در ظرف دیگر اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط آرد ذرت حل شود.

مرحله چهارم

سپس مقدار لازم ماده را برداشته و در دست فرم دهید. مواد را ابتدا در مخلوط آب و آرد ذرت و سپس در آرد سوخاری مخلوط کنید تا سرخ شود. در قابلمه کوچکی برای گرم شدن مقداری روغن بریزید ، سپس ناگت های سرخ شده را در روغن داغ سرخ کنید و سپس آنها را روی یک دستمال چرب قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود. سپس آن را با سس و نان مورد علاقه خود سرو کنید. نوش جان.

نکات اصلی در تهیه قطعات گیاهی

  • اطمینان حاصل کنید که سیب زمینی ها خنک هستند و سپس رنده کنید ، در غیر این صورت رب تشکیل می شود.
  • در صورت تمایل می توانید کمی پودر سیر نیز اضافه کنید.
  • تخم مرغ برای این توده گیاهی مورد نیاز نیست ، اما اگر رژیم شما اجازه می دهد ، می توانید برای چسبندگی بیشتر یک تخم مرغ به مواد اضافه کنید.
  • می توانید پای را کمی خرد کرده و با آرد سوخاری مخلوط کنید تا توده جامد نارنجی تر شود.

پیشنهاد مطالعه: برای یادگیری طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ ، Cordon Bleu ، یک فست فود سالم و خوشمزه برای مهمانی ها را بخوانید.

برنامه را بارگیری کنید














نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا