آشپزی و تغذیه

شنسل مرغ با سالاد کلم | طرز تهیه شنسل مرغ با سالاد کلم

خوراک مرغ یکی از غذاهای کلاسیک آلمانی است که در ایران بسیار محبوب است.

رشته فرنگی مرغ با سالاد کلم

رژیم غذایی ساقه مرغ به همراه برخی از نمونه های سالاد پیشنهاد شده در زیر آنقدر ترکیب جذابی ایجاد می کند که باور نمی کنید رژیم می گیرید. به ترتیب آماده سازی رشته فرنگی مرغ با سالاد کلم منتظر مجله دلتا باشید.

مواد لازم برای تهیه رژیم صدف مرغ

  • 2 قطعه بزرگ سینه مرغ (700 گرم)
  • دو قاشق غذاخوری آرد را پر کنید
  • مقدار لازم فلفل سیاه را خرد کنید
  • قاشق غذاخوری پاپریکا
  • میانگین تعداد تخم مرغ دو عدد است
  • لیموترش
  • پودر آویشن 2 قاشق چایخوری
  • 2 فنجان آرد سوخاری تازه (150 گرم)
  • روغن زیتون (برای سرخ کردن) به میزان لازم
  • سیب زمینی کوچک 500 گرم
  • کدو تنبل (خرد شده) 2 قطعه بزرگ
  • ¼ فنجان جعفری تازه خرد شده
  • 1 لیمو (برای سرو)

طرز تهیه مرغ سالم و سالم در فر

مرحله اول

برای تهیه یک شال مرغ حرفه ای و خوشمزه در فر ، ابتدا باید سینه مرغ را با استفاده از چاقو به صورت افقی از وسط نصف کنید. هر قطعه سینه مرغ را در یک پلاستیک جداگانه قرار دهید. با استفاده از چرخ گوشت ، کوفته یا وردنه ، سینه مرغ را تا زمانی که نرم شود و حدود یک چهارم ضخامت اولیه آن را بکوبید.

فاز دوم

یک کاسه بزرگ بردارید و دو قاشق غذاخوری آرد در آن بریزید. مقدار لازم فلفل سیاه آسیاب شده و 1 قاشق غذاخوری پاپریکا را به آرد اضافه کنید. مخلوط را به آرامی هم بزنید تا مواد کاملاً ترکیب شوند. سپس یک کاسه دیگر بردارید و دو تخم مرغ را داخل آن بشکنید. تخم مرغ ها را به آرامی با همزن دستی بزنید تا زرده و سفیده به خوبی مخلوط و یکدست شوند. حالا یک کاسه دیگر بردارید و 2 فنجان آرد سوخاری داخل آن بریزید.

کدوها را پوست بگیرید و رنده کنید و یک قاشق غذاخوری از آن را به آرد سوخاری اضافه کنید. 2 قاشق چایخوری پودر آویشن را به آرد سوخاری اضافه کرده و هم بزنید. بنابراین ، شما سه کاسه جداگانه دارید که شامل مخلوطی از آرد ، تخم مرغ و مخلوط آرد سوخاری است.

سطح سوم

یک سینی پخت بزرگ بردارید و کف آن را با کاغذ کره بپوشانید. کمی روغن زیتون روی کاغذ بریزید. حالا یک تکه سینه مرغ نازک تر بردارید. ابتدا آن را در مخلوط آرد بریزید. مرغ را کاملاً در آرد فرو کنید تا تمام قسمت های آن با آرد پوشانده شود. سپس مرغ آغشته به آرد را مستقیماً به مخلوط تخم مرغ وارد کنید. با استفاده از یک قاشق ، تمام قسمت های مرغ را داخل تخم مرغ فرو کنید تا چسبناک شود. در آخر آنها را در مخلوط آرد سوخاری بریزید و زیر و رو کنید تا مخلوط به مرغ بچسبد.

برای اینکه آرد سوخاری بهتر به سطح مرغ بچسبد ، می توانید پودرها را با فشار دادن مرغ به آن اضافه کنید. شال مرغ را در سینی فر قرار دهید. مراحل قبلی را با همان ترتیب برای سایر قطعات تکرار کنید. وقتی همه تکه های مرغ آماده شد ، سینی فر را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.

مرحله چهارم

در همین حال ، فر را روشن کرده و درجه حرارت را روی 220 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا گرم شود. بعد از بیرون آوردن سینی از یخچال ، کمی روغن زیتون روی قوطی ها بریزید. سپس آنها را در فر از قبل گرم شده قرار دهید. اجازه دهید ظرف ها به مدت 25 تا 20 دقیقه در فر بپزند. حدود 10 دقیقه پس از قرار دادن سینی ، در فر را باز کرده و سینی را برعکس کنید تا همه قسمتها به طور یکنواخت پخته شوند. در صورت لزوم ، می توانید دوباره مقداری روغن زیتون روی لوسترها اسپری کنید.

مرحله پنجم

در همین حال ، سیب زمینی و کدو سبز را خوب بشویید. سیب زمینی ها را از وسط نصف کرده و کدو حلوایی را به میزان دلخواه خرد کنید. سپس هر کدام را جداگانه بجوشانید یا بخارپز کنید. از کلاه ها غافل نشوید و مدام آنها را کنترل کنید. وقتی پنکیک ها پختند و روی آنها طلایی شد ، سینی را با دقت از فر خارج کرده و کنار بگذارید. سیب زمینی ها را با کمی نمک و فلفل سیاه آسیاب کنید. جعفری تازه را خرد کرده و به سبزیجات دم کرده اضافه کنید ، سپس خوب هم بزنید تا مخلوط شوند.

برش های مرغ آماده شده را روی یک بشقاب بگذارید و با مقداری سبزیجات و برش های لیمو سرو کنید. در صورت تمایل می توانید یک غذای رژیمی خوشمزه را با سالاد سرو کنید. در این مورد ، به شما پیشنهاد می کنیم سالاد کلم بنفش کبابی را به عنوان غذای جانبی امتحان کنید. این سالاد علاوه بر طعم خوب ، غذای رژیمی است و به سیری شما کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه: برای یادگیری طرز تهیه انواع غذاهای خوشمزه ، طرز تهیه ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی گیلاسی را مطالعه کنید.

برنامه را بارگیری کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا