آشپزی و تغذیه

سالاد چغندر و سیب زمینی | طرز تهیه سالاد چغندر و سیب زمینی


چغندر نه تنها بر فشار خون بلکه بر قلب نیز تأثیر مثبت دارد. استفاده از این ماده گیاهی سالم در غذا شما را یک قدم به قلب سالم نزدیکتر می کند.

سالاد چغندر و سیب زمینی

چغندر یک سبزی شیرین و خوش طعم است و انتخاب خوبی برای یک میان وعده ساده اما سالم است. سالاد چغندر و سیب زمینی یک غذای ساده و زیبا با خصوصیات فراوان است. اگر به دنبال سالادی متفاوت هستید، سالاد چغندر بهترین انتخاب برای شماست. این گیاه فواید زیادی برای سلامت انسان دارد. با مجله دلتا با من باش.
بعد از سالها خوردن سالاد با سس چرب، باید آن را عوض کنیم. شما باید از مواد سالمی مانند چغندر در سالاد خود استفاده کنید تا از فواید آن لذت ببرید. سالاد چغندر و سیب زمینی نیز از جمله سالادهای مفید و سالم هستند. چغندر نه تنها حاوی مواد مغذی ضروری مانند ویتامین های گروه B، آهن، منگنز، مس، منیزیم و پتاسیم است، بلکه برای سلامت انسان نیز مفید است.

عناصر

  • سیب زمینی سرخ کرده متوسط: 3 عدد
  • چغندر متوسط: 3 عدد
  • سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر لبنی: 2 قاشق غذاخوری
  • عصاره ماست: کاسه
  • سیر رنده شده: 2 حبه
  • باشد: به دلخواه
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

طرز تهیه

  • ابتدا چغندرها را رنده کنید و در کمی روغن تفت دهید تا نرم و آبدار شوند.
  • سیب زمینی ها را به مکعب های کوچک خرد کرده و تفت دهید تا نرم شوند. (یا می توانید آن را بجوشانید).
  • سیب زمینی و چغندر را کنار بگذارید تا خنک شود.
  • در همین حین سیر را رنده کرده و پنیر له شده را خرد کنید.
  • برای تهیه سس، بقیه مواد (ماست، سس مایونز، پنیر، نمک و سیر رنده شده) را با هم مخلوط کرده و کنار بگذارید.
  • وقتی چغندر و سیب زمینی خنک شد، با سس مخلوط کنید.
  • سالاد چغندر را با شوید خرد شده و سایر مواد به دلخواه تزیین کنید.

پروپوزال مطالعهاگر از طرفداران دستور العمل های ساده و سبک هستید، طرز تهیه سینه مرغ شکم پر را بخوانید.

برنامه را دانلود کنید














نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا